Reklama
  • Piątek, 29 stycznia 2016 (15:05)

    3 kroki do pysznych deserów bez cukru

1. Bardzo modne są zdrowe warzywne lub owocowe koktajle, tzw. smoothie. Wystarczy np. zmiksować truskawki i owoce leśne (z mrożonki) z dodatkiem jogurtu naturalnego. Jeśli koktajl koniecznie chcesz posłodzić, dodaj łyżkę miodu.

2. A może zrobisz smakowite ciasteczka? Namocz ziarna słonecznika, orzechy i suszone owoce, które lubisz. Po trzech godzinach odsącz z wody i zmiksuj. Aby masa miała lepszą spoistość, dodaj łyżkę pasty sezamowej i pół łyżeczki kakao. Wyrób kulki i spłaszcz je, formując ciastka.

Reklama

3. Bez dodatku cukru zrobisz też lody. Maliny i pokrojone na plasterki banany (bez skóry) trzymaj w zamrażarce 3-4 godziny. Po wyjęciu owoców odczekaj chwilę, następnie zmiksuj je z łyżką gęstej śmietany.

Na żywo
Więcej na temat:3 | 3" | 3' | 3 | kroki

Zobacz również

  • Skład na 4 porcje: ● 30 g masła ● 120 g mąki ● 15 g kakao ● 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia ● 30 g cukru ● jajo ● 300 ml mleka ● 100 g gorzkiej czekolady ● 2 łyżeczki oleju ● 4 kulki lodów... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.