Reklama
  • Piątek, 29 stycznia (15:05)

    3 kroki do pysznych deserów bez cukru

1. Bardzo modne są zdrowe warzywne lub owocowe koktajle, tzw. smoothie. Wystarczy np. zmiksować truskawki i owoce leśne (z mrożonki) z dodatkiem jogurtu naturalnego. Jeśli koktajl koniecznie chcesz posłodzić, dodaj łyżkę miodu.

2. A może zrobisz smakowite ciasteczka? Namocz ziarna słonecznika, orzechy i suszone owoce, które lubisz. Po trzech godzinach odsącz z wody i zmiksuj. Aby masa miała lepszą spoistość, dodaj łyżkę pasty sezamowej i pół łyżeczki kakao. Wyrób kulki i spłaszcz je, formując ciastka.

Reklama

3. Bez dodatku cukru zrobisz też lody. Maliny i pokrojone na plasterki banany (bez skóry) trzymaj w zamrażarce 3-4 godziny. Po wyjęciu owoców odczekaj chwilę, następnie zmiksuj je z łyżką gęstej śmietany.

Na żywo
Więcej na temat:3 | 3" | 3' | 3 | kroki

Zobacz również

  • Składniki na 4 porcje: 2 banany, pół tabliczki gorzkiej czekolady, szczypta cynamonu, szczypta pieprzu, szczypta zmielonego kardamonu, 400 ml śmietany 36 proc., 40 dag truskawek, 20 dag malin, 20... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.