Reklama
  • Czwartek, 4 lutego (13:05)

    Składniki: ● 4 duże jabłka ● 300 ml jogurtu naturalnego ● łyżka cukru trzcinowego ● 2 łyżki zmielonych orzechów ● szczypta cynamonu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 lutego (13:06)

    Co oprócz kulinarnej ciekawości może cię przekonać do spróbowania japońskiego deseru? Wiele z nich ma wyrafinowany, zaskakujący smak. Niemal wszystkie są mniej kaloryczne od słodyczy, które znasz z kuchni polskiej, francuskiej, włoskiej. Niektóre robi się z pomocą europejskich technik cukierniczych, ale z orientalnych składników, np. zielonej herbaty, czarnego sezamu. Przepisy na nie podała nam Magdalena Tomaszewska-Bolałek, autorka książki Japońskie słodycze.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 3 lutego (13:05)

    Lody z adwokatem Z tym trunkiem świetnie smakują zwłaszcza lody śmietankowe i waniliowe. Na dno pucharków włóż dowolne pokrojone owoce (np. brzoskwinie z puszki) i rodzynki, nałóż na nie po kulce lodów. Całość polej obficie adwokatem i ozdób orzechami. Tiramisu Zaparz kawę, ostudź. Ubij kremówkę z cukrem, połącz z mascarpone. Na dnie pucharków połóż biszkopty, nasącz je kawą, na to nałóż krem z serka, pos

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 stycznia (15:05)

    1. Bardzo modne są zdrowe warzywne lub owocowe koktajle, tzw. smoothie. Wystarczy np. zmiksować truskawki i owoce leśne (z mrożonki) z dodatkiem jogurtu naturalnego. Jeśli koktajl koniecznie chcesz posłodzić, dodaj łyżkę miodu. 2. A może zrobisz smakowite ciasteczka? Namocz ziarna słonecznika, orzechy i suszone owoce, które lubisz. Po trzech godzinach odsącz z wody i zmiksuj. Aby masa miała lepszą spoistość, dodaj łyżkę pasty sezamowej i pół łyżeczki kakao. Wyrób kulki i spłaszcz je, form

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 29 stycznia (14:05)

    • 1 szklanka ugotowanej kaszy jaglanej • garść migdałów • 4 daktyle lub syrop daktylowy • pół tabliczki gorzkiej czekolady • 3 łyżki oleju kokosowego lub masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 stycznia (13:06)

    Składniki na 6 porcji: 6 łyżek suszonej żurawiny, 5 dag masy marcepanowej, 1 jajko, 3 dag cukru, 200 ml kremówki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 stycznia (13:06)

    Składniki na 10 porcji: 25 dag mąki pszennej, szczypta soli, 2 łyżki cukru kryształu, 3 jajka, 200 ml mleka, 1-2 łyżki roztopionego masła, olej, 1 łyżka kakao, 25 dag masy makowej, kilkanaście mrożonych wiśni, 2 łyżki żelatyny, 500 ml kremówki 36 proc., 1/2 szklanki cukru pudru.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 28 stycznia (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 4 żółtka, 20 dag cukru, 50 dag waniliowego serka homogenizowanego, 25 dag kremówki 36 proc., 2 łyżki likieru amaretto, 4 mandarynki, kilka okrągłych małych biszkoptów, 1 łyżka kakao lub czekolady w proszku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 stycznia (15:05)

    Składniki 2 tabliczki czekolady: gorzka i mleczna 70 ml śmietanki 30% 2 łyżki masła owoce, np. truskawki, brzoskwinie, ananas z puszki, winogrona, mandarynki, kiwi, pomarańcze

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 26 stycznia (14:00)

    SKŁADNIKI na 25 porcji

    Czytaj więcej Komentarzy:0